Knuffels & cashmere kisses van Doutzen
Seduce your skin… Dat is de nieuwe herfst/winter campagne van het merk Repeat, je weet wel, van de overheerlijke kasjmier met hoog aanrakingsgehalte. Zacht, speels, verleidelijk, Deze termen zijn op geen ander zo van toepassing als topmodel Doutzen Kroes. En gisteren was er een exclusive evening om de nieuwe campagne te vieren.
De aanwezigheid van Doutzen is ook direct aanleiding voor een groots mediacircus. In de Cornelis Schuytstraat in Amsterdam, was het een gekkenhuis toen de prachtige blondine arriveerde. Renate Verbaan nam het woord en samen met Doutzen, oprichter Joe Tugendhaft, zijn echtgenote en dochter, proosten ze op het succes.
Geluksvogel fotograaf Alex Lubomirski, die lang met Mario Testino werkte, is verantwoordelijk voor de fantastische beelden. Je blijft er naar kijken! Vanaf oktober zullen we de foto’s ook megagroot op De Dam in Amsterdam kunnen aanschouwen.
Repeat bestaat inmiddels 15 jaar. De familie wilde een draagbaar, tijdloos stylish product maken waar vrouwen zich goed bij voelen. Repeat werd geboren en de naam werd gekozen met de gedachte: I keep coming back.
Sinds kort heeft Repeat ook een shop-in-shop in de Bijenkorf en meer zullen er volgen. In de vestiging in Amsterdam kun je ook terecht voor ‘Don’t label me’ voor een wat jonger publiek of ‘Joe Taft’; minder basic met prachtige details zoals kant, leer en chiffon.