De opmars van de personal babyshopper
De nieuwste trend op het gebied van personal shopper is de personal babyshopper.
Ja, je leest het goed, we hebben het hier over een personal babyshopper. Inderdaad iemand die de winkels afstruint op zoek naar de beste outfitjes voor je baby.
Baby’s, of beter gezegd moeders, van tegenwoordig nemen geen genoegen meer met een kleding uit de plaatselijke babywinkel, maar kiezen voor design van merken als Dior, Armani, Burberry en Blumarine. Moeders die een voorliefde hebben voor designerkleding zien hun eigen ukkepuk ook het liefst in zo’n outfitje.
Door de opmars van designerkleding voor baby’s is er zelfs een nieuw fenomeen ontstaan, de personal babyshopper. Vooral in Londen doen deze shoppers goede zaken. "De moeders geven uiteindelijk meer uit aan hun baby's dan aan zichzelf," vertelt een Engelse styliste. "Opmerkelijk is ook dat zelfs driejarigen al goed weten wat ze willen. Vooral meisjes zijn daar snel in. En het stopt niet bij de kleding. Zelfs lederen handtassen, diamanten juwelen, knuffels, designerschoenen en chique zuigflessen, behoren tot de wensen.”